19.1.07

El Retorn......

Tal Dijous com avui, avorrit d'estar a casa sense saber massa que fer...i sobretot amb poca son, he pensat, osti que se'n deu haver fet del "meu" blog?

I "tachan" he tibat de google per trobar-lo que no recordava ni l'adreça (cosa que ara ja tink als Marcadores) i l'he trobat!!!

M'he enterat que aquests del Blogger ja no estan en fase beta (com el bessó de la meva classe) i junt amb Google, que estan a tot arreu, han llençat la primera versio, tot i que jo no hi veig gaire diferencia xDDD

Apa dons nose...crec que per l'hora que és i ja que demà tinc classe, em fotre a veure una peli o un documental, ara ho decidiré i agafare el son a poc a poc.

A veure si torno a enganxar al Xavi o al meu Germà que m'agudin una mica a tirar aixo endavant i a fer-ho una mica interessant :S

PD:Avui ni link ni foto pq io lo valgo