14.9.06

Pijadetes

Bé, son les 3:43 i començo a escriure aquest post....direu.. I què fots escribin a aquestes hores? Doncs molt senzill, acabo de tornar de curra...re 4 horetes de no res i avui a més no m'he cansat gens xDDDD

La veritat és que he començat a escriure sense saber amb què omplir aquestes 4 ralles però crec que trobarem algu.

Ja sabeu que hi han iPods nous????? Dons si aquesta bona gent d'apple ha tret nous "Nano's" i "iPod's 5G", personalment el nano m'agradava més abans aquesta estètica semblant al iPod mini no m'agrada que hi farem :P Pel que fa als GRANS han tret el de 80 Gb i mantenen el de 30 (el meu esclar :P) amb algunes novetats en el software....

La veritat es que cada cop m'agrada més la marca, la companyia i les coses que fabriquen, si ja ho se son pijadetes i unes pijadetes bastan cares però osti es que son taaaaaan maques, simples i enlluernadores.

Be si voleu donar una ullada a les novetats nomes cal que aneu a la pàgina oficial i disfruteu de l'espectacle, per cert l'anunci dels nous "Nano's" es suuuuper ben parit molamolamola.

I fins aquí aquest post nocturn que demà vui aprofitar una mica el matí.

Bona nit ;@@

PD: Són les 3:55, pensava que tardaria mes :P